Smart Ads Beheer

Online

Image

Geef je het volledige beheer uit handen of zoek je iemand die meekijkt op strategisch niveau? Dat kan allebei met het Smart Ads Beheer.

Het beheren van Google Ads is een specialisme op zich. Vooral als je gebruik wilt maken van alle mogelijkheden die Google Ads voor jouw bedrijf te bieden heeft, raad ik je aan om gebruik te maken van een specialist. Op termijn levert deze goede specialist meer op dan iemand die enkel de basiskennis heeft van het Google Ads adverteren.

Ik kan je ontlasten door het volledige beheer van Google Ads op mij te nemen. Hierdoor heb je zelf je handen vrij om andere belangrijke onderdelen van het bedrijf op te pakken. Op (twee-)wekelijkse basis ontvang je van mij een update met de meest belangrijke cijfers. Tevens bespreken we of de vooraf gestelde doelstelling nog steeds haalbaar is of dat deze bijgesteld moet worden. 

Een andere mogelijkheid is dat er intern bij jou in het bedrijf iemand anders verantwoordelijk is voor de Google Ads campagnes, maar dat ik wel op strategisch niveau meedenk over het uitbreiden van het account, de nieuwste Google Ads mogelijkheden en de toegevoegde waarde van de advertenties in het grotere geheel. 

Om de tijd te krijgen om echt het verschil te kunnen maken met Google Ads sluit ik alleen contracten af van minimaal 3 maanden. Dit om goed te kunnen testen en veel data te verzamelen. Op die manier is het gemakkelijker om de afgesproken doelstelling te behalen.

Meest gestelde vragen

Wat is het verschil in uren tussen een volledig en strategisch beheer?

Het verschil zit hem er in dat de volledige ondersteuning bestaat uit letterlijk alles binnen het Google Ads account. Bij strategische ondersteuning maak ik gebruik van een medewerker bij jouw bedrijf die zelf aan de knopen zit. Ik geef hem/haar vanuit mijn kant sturing, maar zit niet zelf aan de knopen (mits anders afgesproken). 

Image

© 2020 Smart Ads Online, All Right Reserved